27 October 2010

suka tak suka, persialkan.


Setiap orang pada satu-satu masanya akan mengalami satu situasi sial; dibenci oleh semua orang. Namun, percayalah semua orang ada masanya. Mungkin hari ini aku, kau mungkin esok.

Aku pernah diberitahu, adalah lebih baik kita dibenci kerana sesuatu tentang diri kita daripada kita disayangi kerana sesuatu yang bukan diri kita. Hey kau! Hidup ini terlalu singkat untuk kau berpura-pura jadi orang lain.

p/s : fotografi : fizz alpijod.terima kasih.


5 refleksi:

zulhilmi said...

ok ayat ko mcm fakta yg aku kne bace utk exam,..

itan said...

hahaha..serius itu boleh jadi aku.

al-pijOd said...

pikot mmg serius. hik. cool. :D
ayat utk gmbar kerusi roda adalah nonsterr. ;P

Mat Ganu said...

sabar2...tuhan maha adil..insyaALAH.

itan said...

jod : kerusi roda? nonsterr? hahha aku serius tak faham..

mat ganu : ye Tuhan memang maha adil.manusia yang tak adil.biasakan jela.. :-/

darjah

 
bloggerbukan.gila.kuasa