16 November 2011

ini sebuah artikel yang tak mencapai tujuan ia dijadikan

ayat yang kamu semua sedang baca ni boleh aku katakan sebagai sekerat ayat yang berjaya; berjaya ditaip dan dipos. berjaya dalam kalangan berpuluh-puluh huruf lagi yang cuba mengatur diri menjadi sekerat ayat untuk muncul di skrin.

entah ke-berapa kali aku cuba terjemahkan gambaran mental aku menjadi sekerat ayat. malangnya figura-figura tersebut hanya leka bermain-main di depan sepasang mata aku. secara maya. macam sebuah tayangan multimedia yang selalu aku buat untuk pementasan teater. bezanya, tayangan kali ni ada jisim. berat! semakin bertukar episod, semakin bertambah jisimnya.

ya Allah.......................................
tak ada tempat lain untuk aku minta kekuatan. ya Allah, planet ni perlu  seseorang super genius mencipta suatu makanan tambahan untuk kekuatan hati. supaya hati-hati manusia yang rapuh macam hati aku tak wujud lagi.



aku cuba lagi untuk menekan-nekan kekunci berlabel huruf-huruf roman ni, tapi aku lebih kepada menekan kekunci yang ada label 
<---backspace <---backspace dan <---backspace



ok <---backspace.

15 November 2011

sedang sibuk...











...menjaga hati sendiri.



p/s : phyca antares, ini bukan kali pertama. belajar jadi serik untuk menolong orang yang tak pernah ada simpati untuk menolong kau semula! boleh?