12 July 2014

terbalik.

dia datang dari kampung.
pernah sekali tu dia tanya aku okay tak dengan dia.
dia cakap dia cuma budak kampung.
aku cakap aku lagi kampung. whatsapp tak ada. wechat tak ada.
haa malas nak layan sebenarnya.
aku tak ambil port pun pasal kampung tak kampung.
okay? sambung semula.


dia datang dari kampung. tempat semua benda jalan perlahan dan tenang.
aku datang dari bandar. tempat semua benda jalan dalam kelajuan cahaya.
kecuali trafik. duh! hmm itu satu perkara yang lain.
tapi bila cakap pasal hubungan, terbalik pulak.
dia rush.
sekejap-sekejap ajak ikut balik kampung.
sekejap-sekejap cakap pasal jumpa mak ayah.
memang aku nak. cuma aku perlu masa.
mungkin esok. mungkin esok-esok.
ish...pening ar. apa nak jawab ni..... hahahahaha :|




0 refleksi:

darjah

 
bloggerbukan.gila.kuasa