29 April 2011

tanda amaran.


tanda amaran hanya sekadar alasan untuk kau gagalkan cubaan sendiri buat sesuatu yang tak salah. tak faham? tak mengapa.




p/s : rindu ayah tanpa rindu ikut pergi kerja.bukan penat.tapi sedih tengok susah payah dia.

26 April 2011

let's see who's faster.


i'm gonna tell you this. just once. i love the art of photography more than you. so, that's why you could see there's still a smile in my face the moment you're gone. she deserves you and i deserve her.

i'm talking about the art.

p/s : unedited.

23 April 2011

3 sebab aku memuat naik foto ini.


1. Foto ni belum pernah dimuat naik.
2. Perasaan gembira yang melampau-lampau hari ini.
3. Broadband line berdesup-desup tahap kelajuannya.
4. Tiada satu pun antara sebab tersebut dapat dikategorikan betul atau setidak-tidaknya separa betul.

p/s : maaf semua.kurang sihat hari ni.menggeletar dan sejuk kaki dan nampak bintang banyak banyak banyak banyak banyak..........sekarang saya janji saya takkan minum white coffee lagi dan sekarang jugak awak percaya saya akan ingkari janji tu.

21 April 2011

rindu pada perempuan itu... (II)


Manik-manik putih ini dulu sering sangat gugur kerananya. Sudah terlalu sakit dengan aktiviti rutin lihat dia lihat aku.Mahu ku sapa, hati melarang. Bukan ego, tapi..tapi entah. Ego lah tu.

16 April 2011

laman


Laman hati aku, selalu dia datang. Tapi dia sendiri tak pernah tau.
Laman penulisan ini, mungkin selalu juga dia datang. Dan aku tak pernah tau.

p/s : Pameran dan Ujian Amali PSV semester 3.Semoga semua berjalan lancar seperti yang dimahukan.Amiin...

13 April 2011

terima kasih sigit purwanto


semakin hari semakin ramai teman-teman aku menghapus blog masing-masing.termasuklah Sigit si penulis puisi.mereka ada sebab mereka tersendiri.dan insyaAllah aku akan terus menulis lagi dan lagi dan lagi sampai satu ketika dunia mengharamkan abjad dan angka.

p/s : cubaan pertama poster pameran.

10 April 2011

dibakulsampahkan.


terima kasih la sebab aku ni perempuan pertama dalam hati kau.nama aku paling paling paling atas dalam senarai hitam. kau ikut jalan kau, aku dengan jalan aku. jalan aku jalan kokak tanpa talian hayat. setidak-tidaknya aku ada sahabat. nama dia FIRASAT.kau ada?

08 April 2011

tahap bangkai.bukan sampah!


Ini sampah. Yang aku nak cerita sekarang bukan sampah. Tapi, bangkai. OK macam ni.. Kalau perasaan adalah sesuatu yang bersifat konkrit dan bukannya abstrak, mungkin rupa rasa tidak diperlukan itu cantik sedikit sahaja dari bangkai. Urgh!!


p/s : see...you can survive without me....

05 April 2011

flat black hearts and blood red stars.ok?

pattern on jewellery box

03 April 2011

boleh ke orang makan cili rasa keju?


sekarang ni aku Phyca Antares.tapi kalau aku Vlad Tepes, aku boleh jadi Vlad II atau lebih berfesyen lagi, Vlad Dracul.manusia-manusia yang GILA NAMA DAN PANGKAT takkan jadi bangkai atas tanah naungan dan jajahan aku.selepas mereka semua dibunuh mandatori, daging mereka dipotong-potong menjadi ketulan kecil untuk dibuat nuget dan laki mereka akan tengok aku pakai baju dari kulit bini mereka.faham?

02 April 2011

entri yang sepatutnya dipos awal sebelum waktu sekarang tapi terbantut sebab sjfghzzzzz...




waktu sekarang 23:24.aku mahu ucap tahniah kepada manusia yang mewujudkan frasa kerja di sebalik tabir kerana kerja di sebalik tabir memang selayaknya dipanggil kerja di sebalik tabir.aku benar-benar memaksudkan di sebalik tabir tu.sebab orang di depan tabir takkan nampak apa-apa tentang pekerjaan tu selain kesilapan. ah! persetankan..

darjah

 
bloggerbukan.gila.kuasa